Ce fac zi de zi ca sa devin avocat in maxim 4 ani

Mi-am propus in anul 2017 sa imi dau termen 4 ani sa intru in barou. De ce 4 ani? Pentru ca stiu ca este un proces de durata si, avand in vedere ca am deja 27 de ani, 4 ani de cand  am terminat facultatea, un serviciu, o sotie, un apartament luat cu credit ipotecar, in curand un bebelus, nu vreau sa visez si sa spun ca orice ar fi voi intra la barou din prima sau intr-un anumit an. Cred ca termenul este unul rezonabil.
Ma gandeam daca atunci cand scriu pe blog, scriu pentru altii, insa nu vreau sa va mint! Scriu mai mult pentru mine. Ma ajuta aceste 5-10 minute cand scriu aici sa ma refocusez pe ce mi-am propus. Acum, de exemplu, scriu pe telefon, din masina. Petrec foarte mult timp in masina, datorita naturii serviciului pe care il am: agent de vanzari. Asa ca, am inceput sa ma inregistrez in timp ce citesc si sa ascult ce am inregistrat, uneori de zeci de ori, de la un client la celalalt. Asta este una din ceele mai bune idei pe care le-am avut. Profit de acest timp mort pe care il petrec in trafic si ma ascult citind diferite pasaje din cartile de drept. Si sa stiti ca da roade. Si imi place. Oricum citim. De ce sa nu ne inregistram cand citim si sa ne ascultam pe noi la volan? M-am saturat de glumele proaste ale moderatorilor de radio, melodiile astea repetitive de la radio pe care pe multe le stiu pe de rost. De ce sa nu stiu pe de rost Codul Civil sau Penal?

Asta este una din metodele prin care ma pregatesc pentru barou. Daca tu crezi ca te va ajuta, incearca macar 2 saptamani acelasi lucru si spune-mi cum ti se pare. Astept vesti si idei!

One thought on “Ce fac zi de zi ca sa devin avocat in maxim 4 ani”

Spune-ti parerea! E bine sa stie si ceilalti ce gandesti!

