De ce vreau sa continui acest blog?

Povestea mea de viata nu pare interesanta pentru cea mai mare parte din oameni. Nu am facut nimic deosebit din punct de vedere social si profesional: am terminat o facultate, lucrez in vanzari, sunt casatorit si urmeaza sa avem ( eu cu sotia) un copil ( doctorul zice ca s-ar putea sa fie doi). N-am mai scris de mult timp pe acest blog. De 4 ani am terminat facultatea de Drept si in toti acesti ani am considerat ca rostul sa scriu pe acest blog s-a incheiat. Cu atat mai mult ca nici macar nu activez in domeniul juridic. Insa, zilele astea ma gandeam ca poate cineva poate sa culeaga niste chestii interesante pentru el si pentru parcursul lui profesional. Mai pe scurt, sper ca acest blog va ajuta alti oameni sa nu se duca pe o panta gresita in cariera. De fapt, nici nu stiu daca e rau sa te duci pe o panta pe care ulterior o vei considera gresita. Are si chestia asta partea ei buna. Insa, eu sper, desi multi dintre noi meritam sa nu activam in domeniul pe care ni-l dorim de la inceput. Vreau prin continuarea acestui blog sa demonstrez si altora ca daca iti pui in cap o chestie, poti sa reusesti: fara scuze, fara pile si fara dramatism.

Am 27 de ani, mi-au trebuit 4 ani sa termin un liceu, 4 ani sa termin o facultate de Drept si, se pare ca tot 4 ani sa inteleg ca vreau sa fiu avocat. M-am apucat de 2 saptamani de invatat si imi dau termen urmatorii 4 ani sa intru in barou. Pare un termen destul de rezonabil, dar stiti ce repede se duc anii?

One thought on “De ce vreau sa continui acest blog?”

Spune-ti parerea! E bine sa stie si ceilalti ce gandesti!

