images

Rugaciunea avocatului – Avocat Mihail Dinu

Doamne, Cel ce ai fost judecat și osândit la moarte pentru răscumpărarea păcatelor mele, ascultă ruga nevrednicului Tău rob.

Tu, singur, cunoști zbuciumul sufletului meu și neliniștea zilelor ce mi le îngădui, căci Tu Însuți ești apărătorul celor aflați în nevoi, ajutând tuturor celor ce se roagă Ție.

Ascultă glasul robului Tău și dăruiește-mi cuget curat, inimă înfrântă, limpezimea gândurilor și împlinirea voii Tale.

Dăruiește-mi, Doamne, tăria de a purta povara pricinilor ce-mi sunt aduse înainte și puterea de a deosebi între cele ce sunt cu drept temei și cele depărtate de la legea Ta. Căci doar Tu cunoști firea oamenilor și faptele lor cele ascunse, răsplătind sau osândind pe fiecare după merit, la înfricoșătoarea Ta judecată.

Revarsă lumina înțelepciunii peste nevrednicul Tău slujitor, amintindu-mi neîncetat jurământul din zorii tinereților mele și ajutorul pe care Ți l-am cerut cu smerenie. Nu întoarce fața Ta de la mine, ci veghează ca în tot ceasul să fiu vrednic mijlocitor al semenilor mei, spre împlinirea legiuirilor bineplăcute Ție.

Să nu îngădui ca dulceața izbânzii să-mi fie mie spre mărire și nici vestea înfrângerii să-mi fie lespede a deznădejdii. Ci, cunoscând poruncile Tale, vădește-mi împlinirea dreptății chiar și în nedreptate, Tu singur fiind Judecătorul cel nepărtinitor al celor ce au fost și vor să fie.

Fă-mă, Doamne, părtaș al înțelepciunii Tale pentru ca încă din această viață să ridic pe cei căzuți din lege și să ajut la împlinirea voii Tale pe pământ, punând început bun judecății tuturor.

Că Tu ești Împăratul păcii și Dreptul Judecător al sufletului meu și Ție slavă înalț acum și pururea și în toți vecii. Amin.

Sursa: juridice.ro16

Spune-ti parerea! E bine sa stie si ceilalti ce gandesti!

