Cu gandul la sesiune, cu mintea-n alta parte!

Pentru ca se apropie sesiunea si chef nu prea este, trebuie sa ne facem. Si cum iti gasesti acel mobil interior care sa te faca sa iei cartea in mana si sa incepi sa o mazgalesti incercand sa ramai cu ceva printre neuroni? Eu nu cunosc solutia voastra (de aceea va rog sa o impartasiti), dar stiu sigur ca la mine merge de minune urmatoarea situatie: ma gandesc si iar ma gandesc la niste lucruri foarte simple de care ar trebui sa fim toti constienti: sunt student 4 ani, am o familie care ma sustine 4 ani, am timpul necesar studiului tot 4 ani, pot sa-mi programez timpul de invatat tot in decursul acestor 4 ani, dupa acesti 4 ani nu vor mai fi ocaziile pe care le am acum.

Gandul ca timpul trece ne macina pe toti, dar asta e: timpul tot trece! Si ce vom face dupa…this is the question!

Spune-ti parerea! E bine sa stie si ceilalti ce gandesti!

