Biserica – graffiti din centrul Brasovului!

         Nu stiu cate stiu brasovenii despre Biserica de langa Teatrul Dramatic. Am cautat pe internet informatii despre aceasta biserica, despre acel loc, dar nu am gasit mare lucru. De anul acesta, pe un perete al bisericii a aparut o placa din marmura pe care scrie in trei limbi “In amintirea cimitirului romano-catolic desfiintat de dictatura comunista in 1987”.

Am cautat informatii si despre acest eveniment, despre modul
in care a fost desfiintat, cum s-a procedat, cine s-a opus, cine a fost de acord, dar nu am gasit nimic.

Cert este ca aceasta biserica a ramas de ani buni locul unde isi exerseaza pustii talentul lor colorat si unde te mai poti retrage sa te usurezi fara sa fii nevoit sa platesti un leu la WC-ul public.

Cautand despre aceasta biserica informatii, va prezint mai jos un punct de vedere al unei persoane care ne prezinta ce a vazut…pe gaura cheii:

“stiu eu o biserica bantuita! iauntru e o statuie cu Maica Domnului cu coarne (am vazut-o si eu… :blink: ) si crucea de pe biserica e intoarsa.. e clar ca e o biserica satanista! si cred ca e bantuita de ceva sau cineva! care sta in Brasov sigur stie biserica.. e de langa Teatrul Dramatic! “(sursa citarii AICI)

Acestea fiind spuse, prezint niste fotografii, cu rugamintea cititorilor de a ne transmite si noua informatii despre acest lacas al Domnului, in cazul in care le detin:

         

11 thoughts on “Biserica – graffiti din centrul Brasovului!”

  1. Si eu am fost aici. La prima vedere nu e inspaimantatoare si defapt deloc nu mi se pare inspaimantatoare. Auzeam tot felul de zvonuri, dar cand am ajuns si o vedeam nu intelegeam de ce se speriau toti. O biserica abandonata. Mare lucruu…
    Cand ne-am uitat la grafiti am vazut multe legate de Satana. Am vrut sa intru, dar erau niste persoane care ne impiedicau. Sa o lasam deoparte.
    Am intalnit un vagabond, om al strazii, cum vrteti sa-l numiti si ne-a zis despre ea. Era doar o biserica romano-catolica, care, cu timpul, a devenit loc pentru Emoisti, si cum ai zis si tu, persoane care vor sa exerseze desenele grafiti.
    A doua zi am avut destul de mult ghinion…
    Dar din ce ai scris tu aici mi-ai starnit curiozitatea si o sa caut si eu cate ceva.
    Scuzatimi posibilele greseli:)

  2. Salut interesul dumneavoastra!

    Am primit confirmarea de la un preot catolic: a fost biserica romano-catolica, cimitir in jurul ei. Comunistii le-au desfiintat, au construit Teatrul Dramatic acolo…si deocamdata cam atat.

    E biserica satanista in mintea unor copii bolnavi de atata MTV si Mac’Donalds…

  3. Sincer poza aia cu cruce nu e buna…se intelege prost..defapt crucea este cea mica..iar ce-a de langa e doar o chestie de pe acoperis:)cum te uiti asa la poza ai impresia k este intoarsa crucea.Biserica nu e satanista asa cum afirma unii,si nici nu are statui cu coarne.E o fosta biserica romano catolica,sau evreiasca ce a apartinut cimitirului.La evrei se tineau mortii pe niste mese,si in jur sunt bancute ca la catolici, spre exemplu,asta se afla in biserica.Cand cimitirul a fost desfiintat,si au fost scoase toate cadavrele:)biserica a fost inchisa :)Deci ea era doar un loc unde se tineau mortii inainte sa ii ingroape.Nimic straniu sau infricosator:) Parerea mea este ca nu ar trebui sa credeti aberatiile unora :)Copii drogati care nu stiu ce e cu ei.Chiar mi-a zis cineva,k din cand in cand cineva vine si o mai deschide,si deschide si subsolul unde sunt un fel de cavouri…Desi nustiu de ce ar mai intra cineva acolo sa faca curatenie,daca biserica nu mai functioneaza .Asta nu o stiu sigur,dar cel putin asa am auzit:)Nu cred ca este satanista sau ceva de genul,asta e doar in mintea oamenilor bolnavi,sau copiilor care nu au ce face pe acasa si merg si fac tot felul de tampenii pe acolo [Imi scuzati posibilele greseli]

  4. Si adevarat este o statuie in biserica, dar nu imi dau seama ca este cu Maica Domnului sau nu..Dar in niciun caz nu are coarne sau altceva [Am vazut asta pe geam in spatele bisericii..Tot la fel din curiozitate]..dar e o statuie normala,desi e putin maronie-neagra🙂 Ce m-a suprins si pe mine.Nu are culoarea tenului🙂

  5. Eu am fost astazi la biserica aia(din foarte mare curiozitate)dar nu am putut intra.usa era blocata cu acea bara sau ce o fi neagra.nu am vazut nimic decat 2 manci langa biserica(negre) o placuta pe biserica.+o gramada de grafiti pe biserica.ATAT!

  6. fuck damn.
    Nu sunt satanista, dar dupa ce am vazut comentariile si presupunerile legate de aceasta biserica, m-am dus si eu acolo ca sa ma conving.
    Era vara, prima oara cand m-am dus. Nimic. Totul normal. Arata doar ca o biserica normala, parasita.
    Nimic mai mult.
    Dar am revenit cu inca doua prietene, iarna aceasta.
    Nu se vedeau urme in zapada ca ar fi intrat cineva inainte de venirea noastra,
    M-am apropriat singura de usa bisericii( astazi plina de grafitti)
    Mai aveam aproximativ un metru pana sa ajung sa o ating.
    M-a sasait cineva din interior, ca si cand ar fi vrut sa ma sperie.
    Acum puteti sa nu ma credeti, dar va spun ce mi s-a intamplat.
    M-am dat repede inapoi.
    Nu am mai avut curaj sa ma mai aproprii.
    Dar, dupa multe insistari ale uneia dintre prietene, ne-am apropriat impreuna.
    Cand ne-am apropriat in sfarsit, cineva a batut de pe partea cealalta a usii.
    Ne-am speriat si am fugit.
    Am revenit a doua zi, cu o colega intrigata.
    Nici nu am reusit sa ne apropriem prea mult, ca cineva(din interior) e incercat sa deschida usa.
    S-a deschis, insa vazand ca e blocata a inchis-o la loc.
    S-a inchis cu un bubuit puternic.
    S-a auzit cred ca pana la Ando’s
    Este clar cineva acolo.
    O fi vreun boschetar care incearca sa iasa.
    Nu stiu.
    O sa mai incerc sa verific.
    Scuzati-mi posibilele repetitii si greseli de ortografie sau punctuatie.

  7. Bine ,dar de denumirea :”Doi pe banca , doi sub banca ” ati auzit? asa se numeste parculetul de langa biserica ,cel care a fost construit pe locul vechiului cimitir.

  8. Bai sincer nu stiu ce sa cred adica sunt foarte experimentata in ceea ce priveste satanismul si alte chesti de gen dar acum in legatura cu aceasta biserica e destul de neclar adica parerile sunt impartite o sa incerc si eu sa ajung acolo si daca mai aveti informatii mai lasati comentari ca ma.ti lasat curioasa

  9. Am fost acum cateva zile acolo si am intrat forțat. Dacă vreți poze detaliate din interior ( pod, altar, subsol, si mormintele de sub biserica) puteti sa ma contactati pe contul de facebook Alex Avr .

Spune-ti parerea! E bine sa stie si ceilalti ce gandesti!

