Exclusiv! Mos Craciun e student la Drept!

                 Pana acum totul a fost doar un zvon! Daca pana acum, timp de doua luni si jumatate nu s-a stiut nimic despre ce forma de invatamant urmeaza Mos Craciun, de astazi e oficial: Mos Craciun este student la Drept! Astazi a fost  vazut pentru prima oara intr-o sala de curs a Facultatii de Drept din Brasov.

                 Intrebat fiind de unul din reporterii nostri de ce a ales facultatea de Drept, Mos Craciun a declarat: “Ma simteam tot mai inselat. In decursul anilor am fost jacmanit de o gramada de parinti care imi comandau cadourile on-line si nu le plateau. Eu le transportam  obiectele pana acasa sub brad, ajungeam murdar acasa la nevasta, pentru ca trebuia sa cobor pe horn si tot nu-mi primeam partea. In multe din case eram nevoit sa fug de caini sau chiar de copii care stateau la panda. Parintii ma inselau prin faptul ca nu-mi lasau pretul produselor la iesirea din casa, langa gura sobei. Am decis sa fac Dreptul ca sa inteleg odata ce drepturi si obligatii le revin subiectelor unui contract cu titlu oneros. “

                Dupa aceasta lunga declaratie a studentului Craciun, am intrebat aleatoriu ce parere au colegii lui despre prezenta sa in facultate. Iata ce ne-a raspuns Magdalena:”E si normal ca Mos Craciun sa faca Dreptul. Eu cred ca ar fi trebuit sa studieze acest domeniu cu mult mai mult timp in urma. E grav ca inca nu se mai platesc prestatiile lui Mos Craciun si in 2011″. Ionut ne-a declarat: “E ciudat. Sa fii cu cel care iti aducea cadouri pe horn si pe care il fugareai ca sa-l prinzi de barba cand erai mic, in clasa e de-a dreptul funny. Ii urez mult succes in continuare!”

                Decanul facultatii nu a dorit sa faca nici o declaratie.

                Ii uram mult succes lui Mos Craciun in acest an universitar si speram sa nu mai aiba surprize ca cele prezentate de el mai sus. Pe aceasta cale, facem apel catre parintii rau-platnici, sa-si plateasca obligatiile!

Spune-ti parerea! E bine sa stie si ceilalti ce gandesti!

