Tu pe cine ai întâlnit în tren? Asta-i întrebarea.

Sigur nu sunt singurul din această lume care a mers mai mult de o oră cu trenul. De aceea, această postare se adresează celor care au parcurs și parcurg distanțe lungi cu acest mijloc de transport. Să ne amintim ce poți face în tren 8 ore. Toți avem idei.

Unii își plănuiesc să termine cartea aia pe care au început-o acum două săptămâni.

Alții se gândesc că ar fi oportun să se uite pe fereastră și să asculte muzică.

Alții se urcă în tren cu gândul că vor găsi niște oameni extraordinari în compartiment cu care vor discuta toată noaptea.

Unii se urcă în tren cu teamă. Poate vor da în compartimentul lor peste niște hoți sau bețivani, oameni care put, oameni care se întind în tot compartimentul.

Eu am întâlnit mulți oameni simpatici în tren. Unii erau în vârstă, alții erau tineri, ca și mine. Unii erau mai comunicativi, alții mai puțin. Dar de la toți rămâi cu ceva. Dacă ai curajul să-i întrebi cu ce se ocupă, de unde vin, încotro se îndreaptă, vei descoperi în spatele acelor fețe pe care poate nu le vei mai vedea niciodată, niște minuni. Oameni cu probleme mai mari ca ale tale. Oameni cu o altă viziune asupra vieții. Oameni pe care  nu-i interesează dreptul, dar care se confruntă cu legile românești. Oameni mai talentați decât tine. Oameni pe care nu i-ai crezut în stare să cânte la chitară și să mai aibă și un album scos(mie mi s-a întâmplat…și mi-a dat și un CD de-al lui…așa…ca să fiu sigur).

Trenul înseamnă o lume. O lume în care intri când închizi ușa de la compartiment după tine și din care ieși abia când uiți și ultima secundă petrcută acolo, în acea zi.

Oare eu în seara asta pe cine o să întâlnesc? Voi vedea. Până atunci mă voi întâlni sigur acolo cu cartea de Teoria Generală a Obligațiilor – Drept Civil. Cel puțin, așa îmi propun.

Tu pe cine ai întâlnit în tren?

Spune-ti parerea! E bine sa stie si ceilalti ce gandesti!

