Acesta este pita găsită sub banca tânărului infractor

Un student de la Drept a fost arestat pentru luare de pită

Aceasta este pita găsită sub banca tânărului infractor

Student de la Drept, prins cu pita sub banca. Poliția face cercetări.

Poliția din Poiana Sărată a fost sesizată dimineață de un grup de profesori universitari din cadrul Facultății de Drept din aceeași localitate pentru o presupusă fraudă. Distinșii profesori susțin că in timpul examenului de Drept Civil, un student a fost găsit cu pita pe sub bancă. Distinșii dascăli au mai precizat că niciodată în facultatea lor nu s-a dat și nici nu s-a primit…pită. De aceea, s-au speriat de moarte când au sesizat obiceiul tinerilor studenț, și au sunat imediat la 112.

Ajunși la fața locului, polițiștii au găsit sub banca unui student din Săcele două sacoșe pline cu pită. Întrebat fiind de unde le are, studentul a răspuns: „Nu știu domnule. Sacoșele a apărut la mine sub bancă în timp ce eu scriam despre gestanța de afacere. Eu cred că este un coplot înpotriva mea. Știu că sunt colegi, dar mai ales colege, care m-a rugat să le ajut la examen, dar eu nu am trasmis nimic la nimeni. Cred că pita asta e ca eu să-i ajut. Asta cred și îmi susțin ideia.”

Polițiștii nu au stat la discuții cu studentul impertinent. I-au pus cătușele și au plecat în trombă la secția de poliție pentru declarații. Colegii săi au continuat examenul, pita a rămas sub banca infractorului.

Am încercat să luăm legătura cu Decanul Facultății de Drept, dar acesta nu a fost de găsit.

Vom reveni în următoarele zile cu informații despre soarta acestui caz. Sperăm ca poliția română să-și facă datoria.

Spune-ti parerea! E bine sa stie si ceilalti ce gandesti!

