Aceasta este familia de urși care îl ajută pe Gigel

Ajutați-l pe Gigel (student de la Drept) să-și găsească fițuicile!

Aceasta este familia de urși care îl ajută pe Gigel

Am primit pe adresa de e-mail a redacției noastre un e-mail în care ni se cerea să informăm cititorii blogului nostru cu privire la pierderea unui set de fițuici de către Gigel Civilan.

Sus-semnatul susține că a fost victima unei răzbunări din partea colegei lui – Gicuța Penalescu. Acesta a declarat că, în timp ce se afla la baia din incinta Facultății de Drept din Brașov, cu două minute înainte de a începe examenul de Drept Civil, colega sa i-a percheziționat geanta, sustrăgându-i setul de fițuici cu care se pregătise pentru susținerea examenului de Drept Civil.

Reporterii noștri au luat legătura cu Gicuța.Aceasta a declarat despre acuzațiile aduse de colegul său:„Pe acest domn l-am tolerat încă din anul I, din prima sesiune. Acum, in anul II, după ce am ajuns să fiu student „la cu taxă” din bursier pentru că nu mi-am putut călca onoarea în picioare prin a frauda examenele, mi-am promis mie însumi că, dacă voi găsi fițuici în vreo geantă, le voi arunca la tomberoanele din Răcădău.” Întrebată fiind dacă știe că furtul, conform art. 208 C. pen., este infracțiune, aceasta a răspuns sec: „În anul III abia vom studia Drept Penal Special”.

Chiar în acest moment, Gigel își caută fițuicile în tomberoanele din Răcădău, pentru că, spune el: „Vine restanța în toamnă…”. La această operațiune este ajutat de o ursoaică impreună cu puii ei, care au renunțat la căutarea de hrană în schimbul unei fapte bune.

Cei care vor să-l ajute pe Gigel în căutare, sunt rugați să sune la : 06789 89 89 89!

Spune-ti parerea! E bine sa stie si ceilalti ce gandesti!

