>RAPORTURILE DE DREPT ADMINISTRATIV

>

RAPORTURILE DE DREPT ADMINISTRATIV POT FI:
I.                    Raporturi care de formeaza in cadrul administratiei publice cu privire la organizarea si functionarea administratiei publice.
Ele pot fi:
a)      DE SUBORDONARE – cand unul dintre subiecte actioneaza ca o autoritate ierarhic auperioara, avand dreptul de a conduce, indruma, controla/anula actele emise de celalalt subiect de drept administrativ; ex: relatia dintre prefect si guvern
b)      DE COLABORARE – atunci cand se actioneaza pe acelasi palier de putere publica; ex: relatia dintre doi ministri in cadrul unui guvern;
c)      DE PARTICIPARE – atunci cand subiectul participa la exercitarea unor atributii pe care legea le da in competenta unui organism colegial (Consiliul Local)
II.                 Raporturi de drept administrativ ce se formeaza intre un subiect care apartine administratiei publice si unul din afara administratiei publice;
DE SUBORDONARE – cand unul dintre subiecte actioneaza ca o autoritate ierarhic auperioara, avand dreptul de a conduce, indruma, controla/anula actele

Spune-ti parerea! E bine sa stie si ceilalti ce gandesti!

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s